tisdag 12 juni 2007

I'm out!

8 timmar till mitt flyg lyfter. Vi har städat, packat och sista minuten-shoppat idag. Jag är helt slut. Eddie, hittade tyvärr inget pulver till dig...inga skor heller =(

Jack kom hit och sa hej då till alla. Han är så snäll som tar hand om en väska åt mig över sommaren. Hur kan jag ha så mycket grejer? Jag har två fullproppade väskor med mig hem och jag lämnar en massa skit här ju....Nåt är fel på mig och denna gång är det inte shopping som är problemet....jag antar att jag bara är duktig på att samla på mig och spara =)

Klockan 08.00 på onsdag morgon landar jag. Ni får ringa mig för jag har inga nummer i min nya mobil så jag når ingen....

Ska bli så kul att träffa alla men nu när jag kollade vädret och såg att det skulle bli 12 grader och regn i Uppsala känner jag att jag gärna skulle stanna här lite till =)

Hej då älskade Cali för denna gång, vi ses snart igen!!!
Frida...gör inget som jag inte skulle gjort i sommar =) Kommer sakna dig!!! PUSS!



Home sweet home....

Inga kommentarer: