söndag 25 november 2007

Sa vet Chris att hon ar i Florida

1. Jag dricker en Diet Pepsi innan kl.10:00 2. Jag ser feta, bleka amerikaner overallt och inte en enda mexare/embryo (no offense) 3. Det ligger donuts-stallen i varje korsning, typ. 4. Jag blir erbjuden efterratt/paj till frukost och en stek (endast en stek) till middag 5. Jag serveras martinis och vin fran klockan 12 och till sangdags 6. Ett ord snurrar aterkommande i mitt huvud....SMAKLOST, SMAKLOST, SMAKLOST =) 7. Jag ler och sager "oh, that's nice" till allt jag skulle spytt pa hemma, som t ex blommiga, fula saker, glitter-prydnader och fult inramade foton 8. Inga uteliggare sa langt ogat kan na 9. Jag gar i kyrkan klockan 9 en sondagmorgon och jag ler nar jag blir presenterad och far stalla mig upp infor HELA forsamlingen 10. Alla hejar pa mig...och da menar jag ALLA...jag fick till och med ta ur min iPod idag for att kunna heja pa tanten som sprang forbi mig som i sin tur tog av sig sin Walkman for att heja pa mig 11. Jag kanner mig onekligen smal, nyttig och otroligt frasch trots att min kropp saknar solbranna 11an ar min favorit =) Och jag som trodde Frida & Katta var onyttiga! Gsus...

Inga kommentarer: