måndag 28 april 2008

Groggy...

Stupade i säng när jag kom hem imorse och sov väl till halv tre då jag vaknade med en lätt huvudvärk och var ganska snurrig. Men upp och med lite gröt i magen känner jag mig piggare nu. Natten gick helt ok, det ringer ju i stort sett ingenting och vi hade inga låneansökningar att ta hand om heller. Om en timme ska jag möta upp Lotta och sen ska vi grilla på Kantorn med Andreas + vänner och jag hoppas även att Freddie och hans kompisar är där. Det är 18 grader varmt och jag känner att jag skulle behöva uppdatera min vårgarderob. Allt jag har är antingen vintrigt eller för somrigt... Tyvärr fick jag ställa in mitt styrkepass med PT som jag skulle ha idag. Kände av halsont i natt och tog beslutet att jag behöver sova mer än träna idag. Så jag får boka en ny tid nästa vecka. Längtar till imorgon då tjejerna kommer :-)

Inga kommentarer: