torsdag 5 februari 2009

Swiss Angel!

Idag kom ett gulligt vykort med posten från min kära Naja som varit på skidsemester i Schweiz med sin Gustav. Lät härligt och jag längtar ju till backen. Tack söta du för vykortet! Jag brottas med en förkylning som kom som ett brev på posten efter helgens urladdning. Stukad fot och värktabletter i kombo med fullständig bacill-vägran hela januari gjorde nog att min kropp la av totalt när pillerna gick ur kroppen på söndagskvällen... Intressant hur våra kroppar fungerar, minst sagt. Jag var dock förberedd och har fått order om att vila vilket jag försöker göra. Jobbigast är huvudvärken men den ska jag sova bort helt och hållet inatt tänkte jag. Imorgon väntar en otroligt efterlängtad och delikat middag hos Andreas med några kollegor. Älskade mamma är förhoppningsvis på väg hem snart för att få vila lite. Vilket helvete hon haft första beh. veckan, jag lider så med henne och det går inte att förstå hur tufft det är. Men en vecka är avklarad och hon har kämpat så bra!!! Hade tänkt åka hem i helgen med ska på audition på Friskis på söndag och det kändes viktigt för mig att gå på den nu annars får jag vänta till hösten. Men usch vad jag vill hem till mamma, får panik ibland av jobbiga tankar och över att vara här. Tur det finns mobiltelefoner iaf.. Bjöd in Snickarn på te och kladdkaka igår, vi hade en väldigt lång och trevlig pratstund. Det är kul att lära känna intressanta personer som har lite vett i skallen och som tycker om att prata lika mycket som jag=) Very nice! Nu ska jag skriva PM och sen tvätta alla träningskläder sen helgen.. saknar redan att träna!!!!!

Inga kommentarer: