lördag 4 april 2009

Dom är här!!!

Det märks att jag alltid skyndar mig att handla mat... för jag har helt och hållet missat att M&Ms nu har kommit till Sverige!!!!!! Förut har jag alltid köpt med mig från TaxFree när jag rest men nu slipper jag det för nu finns dom på ICA. Lovely. Det är perfekt godis att ha hemma, färgglada och goda och i många varianter! USA, dom kan dom :) Fast generellt är godiset kasst där borta, lösgodiset ska vi inte ens prata om... Nu är jag hemma hos mamma och det är så mysigt. Vi satt och pratade en stund medans Per lagade Plankstek (jag blir så bortskämd med god mat jämt när jag kommer hem) som vi åt sen. Mamma kämpar och kämpar för att få i sig mat, det går sådär och jag hoppas hon får sova inatt. Nu sitter jag och syrran i soffan med varsin dator och är allmänt sociala... tvn är på och det är en film med Julia Roberts, sjukt vacker kvinna! Imorgon ska jag på 50års kalas hos pappa och Maria. Maria fyllde för nån vecka sen och jag ska dit med farfar och två fastrar som har gått och köpt ett fint smycke till henne. Hon har aldrig nånsin uppvaktat dom personligen, så jag hoppas verkligen att hon kommer skämmas. Jag har världens snällaste släktingar som verkligen inte ältar gammalt groll utan ser till att kunna förlåta och gå vidare, det viktigaste i livet är ju att man har varandra. Vem orkar bråka i hundra år?? Varför kan en del personer inte bara svälja sin stolthet och säga förlåt och gå vidare.. mysterium som jag ser det. Hoppas att jag aldrig blir sån och om jag blir det får ni påminna mig om vad jag sagt.

Inga kommentarer: