torsdag 14 maj 2009

En bra dag!

Idag hade jag mitt första möte med en potentiell uppdragsgivare som sagt och mötet gick strålande :) Ser ut som jag kammat hem ett projekt som kan bli riktigt roligt, vi får se på presentationen den 26 maj hur många som nappar, jag är helt klart PÅ som det ser ut nu iaf! Jag och Emma matchade idag :) Festkommittén hade möte på Wayne's inför Oscarsgalan som vi anordnar på onsdag. Det går ju galant att planera när man har så grymma brudar som hjälps åt!
Idag fick jag hem ett Pocketogram på posten och det var den här boken av Kaj Pollack som jag tror är väldigt bra. Ett bra verktyg för att få sina tankar på rätt spår när man behöver det. Jag vill också ha hans bok "Att växa genom möten" som är en stor bestseller och som många tipsat mig om, tyvärr var den slut när jag skulle beställa...
En morgontrött Chris på bussen hem imorse.. :) Ser ut som det blir en till bussresa efter helgen, det känns väldigt kul!!

Inga kommentarer: