söndag 7 juni 2009

Pole Dancing-premiär!

Finaste Sara hade en toppenidé inför sin examen nu i helgen. Att vi alla skulle boka en pole dancing-klass på studion på Sveavägen! Så igår kl. 10:30 klev vi in i salen som såg ut såhär:
11 förväntansfulla brudar, laddade till max! Vi körde en timme med en tjej som heter Charlie och det enda jag kan säga är: SUCCÉ!!!!
Vi lärde oss några tricks, snurra runt stången, snurra framåt och bakåt och klättra lite :) Hur kul som helst, riktigt jobbigt och sen satte vi en snygg koreografi till Britney's "Circus" som Sara valt! Sen var man ganska slut kan jag avslöja men nästa gång blir det TVÅ timmar! skulle lätt kunna byta mitt gymkort mot detta, roligaste träningen jag kört tror jag! TACK Sara, och tack tjejer!!!!
Fia var som en liten apa runt stången :)
Kan verkligen tipsa alla som går och funderar på vad man kan hitta på när det är möhippa, svensexa (jaaaa!), födelsedagar, examen eller andra överraskningar. GÖR DET HÄR!!!! Boka en klass och ni kommer älska det. Kanske att man bör vara lite stark och ha hyfsad kroppskontroll men annars är det bara att köra, mer akrobatik än strippshow kan jag lova! 1500kr för 1h och 9 stänger på denna studio! Ett HETT tips alltså!

Inga kommentarer: