torsdag 12 november 2009

Då var det dags då...


Den här resan var viktig för mig och jag är väldigt glad att jag åkte hit. En lugn och skön semester!
När jag flyttade hem härifrån 2008 var jag inte direkt lycklig så det var blandade känslor inför det här... men nu vet jag att jag alltid kommer må bra av att åka hit :) och jag kommer fortsätta åka hit, har jag tur kanske det går att kombinera med jobb i framtiden och går inte det så kan man ju alltid dra på semester :) USA är inte längre bort än en flygresa!

Idag har jag träffat Amy som jag pluggade med, vi tog en lång promenad i Venice och köpte gott kaffe i en liten butik eftersom Coffee Bean tydligen stängt igen där. Hon berättade en massa roliga historier och jag tjatade på henne att hon ska ta och komma till Sverige!

Jag diggar Venice även om det är fullt av freaks!

Nu drar jag hem till kylan och mörkret igen då, ska försöka ta med lite sol och värme till er där hemma..

Kommer sakna dom här två galningarna, tur vi har mycket roligt framför oss :)

Två låtar som kommer påminna mig om LA den här gången:

http://www.youtube.com/watch?v=pgA09CaCmB8
(går inte att lägga in videon...)





1 kommentar:

Anonym sa...

Men du, flygplatsen har stangt idag for det ar Veterans Day sa det ar ingen ide att jag skjutsar dig dit!

Frida