måndag 21 december 2009

Skidbra!


Nu dyker det upp små positiva påminnelser till er överallt, det är väl härligt! :)
Det här goda teet kommer från Nina's kompis UF-företag. Te är en bra affärsidé!

Skidturen var min första nånsin i djupsnö. Det var ingen större hit, jag kan ju dock stoltsera med att JAG spårade först av alla, innan kommunen och alla skidentusiaster. Jag var helt ensam i skogen, ska man vara lite rädd då? Ni hade skrattat om ni sett mig ta mig fram, men jag tog mig runt! Fick inte med mig brorsan som "håller på att bli sjuk". Tur att jag "håller på att bli frisk" för jag tänker åka mera skidor i jul! Efterlyser sällskap!

Nu har jag bastat, därav de röda kinderna :) Bastun och induktionshällen är två saker som jag också älskar att komma hem till! Syster är en annan, så nu ska vi fika, imorgon ska hon kapa sitt barr!

Inga kommentarer: