fredag 27 augusti 2010

Deadline 1/2 Check!!

Imorse spikade vi examenslokal och sen gjorde vi klart våra Fas 3-planer i sista sekund och dunkade in dom till utbildningsledningen klockan fyra. I en perfekt värld hade jag varit klar för länge sen, men jag är grymt nöjd med att jag överhuvudtaget har några krafter kvar efter den här sommaren. Aldrig igen, säger jag bara! Nu är det lugnare puckar fram över och jag är så GLAD och STOLT för jobberbjudanden bara rullar in just nu :) Jag säger ju det - hard work pays off!!!

Nu är det bara till att dra på POKER FACET, slänga i lite torrvax, rufsa till håret, dra ett varv med mascaran och stänga av allt som har med skola och jobb att göra. 2 dagar ledigt från allt annat än PARTY och POLARE! Ikväll är det den årliga kräftskivan hos Andreas....

Alla gamla godningar kommer vara på plats utom Fia och Lotta som sparar alla krafter till imorgon!
Då är det Lisa's 30-års fest som också är en kräftskiva. 
Skål på er, det blir en grym helg och nu är det nära mållinjen :)

Inga kommentarer: