tisdag 11 september 2007

Tokproppat schema

Lugnet fore stormen kan man beskriva min forra vecka som. SHIT!
Nu har jag sa mycket att gora igen att jag inte vet i vilken ande jag ska borja. Massa text som ska plojas, slides att titta pa, lankar och video clips att ga igenom, projektarbete som ska planeras med min grupp. En intervju ska goras och summeras tills pa onsdag och jag maste komma pa ett "mission statement" till min Business Plan....
Vi far inte internet hemma forran den 26e september. Det har blivit en massa strul med bolaget som ska installera det och vi har haft otur. Skitjobbigt for man behover komma at massa dokument o grejer hela tiden till alla klasser. Tur vi har ett kontor med tva datorer dar vi bor dit vi kan ga och surfa lite. Sitter dar nu.
Fick veta att min Sports Management-larare vunnit VM guld och varit med i OS-laget i volleyboll. Coolt. Hon ar grym.
Jag ar sjukt trott for jag kunde inte sova igar. Min hjarna bara malde och malde och jag var helt saker pa att jag fatt ADD, jag skojar inte! Var kara van Ripple har det och sa som han beskrev det, sa kandes det for mig igar kvall nar jag lag i sangen och inte kunde tanka pa en sak i taget utan allt bara snurrade. Otackt.
Skulle behova ta korkort, kolla skolor, internships, scholarships, jobb m.m. AAHHHH! Varfor har man aldrig sadar lagom mkt att gora...nu e d lite kaos.
Sa varfor sitter jag har da?
Om 2,5 veckor kommer min mamma och Per pa besok sa da vill jag inte bara ha en massa plugg som ska goras, da ska vi ha kul!!!

Inga kommentarer: