torsdag 27 mars 2008

TGIF

Idag var en trött dag. Jag kände mig ofokuserad och tankspridd på jobbet och vet inte varför. Tur det serverades vingummi ur ett megastort påskägg. Har inte ätit vingummi på evigheter men så länge det innehåller socker så funkar det ju =) en stund! Lärde känna en ny kollega idag också, han heter Jocke och kommer från Dalarna så han pratar som Tony Richardson. Jag tycker om att prata med positiva, lättsamma och roliga personer på jobbet för dagen blir så mycket bättre då. Jag försöker även vara just en sådan kollega och idag kanske jag inte lyckades fullt ut med det, men imorrn då är det minsann fredag! Nu borde jag ta tag i mitt rum här och göra lite fint igen och sen ska jag välja kläder till morgondagens finmiddag. Ingen aning om vad det blir och nu saknar jag värmen igen....så man kan gå barbent. Död åt leggings. =)

Inga kommentarer: