lördag 6 december 2008

Lugn lördag!

Idag har jag gjort något väldigt bra som min mamma verkligen borde tycka är bra =) Jag har gjort absolut ingenting. Ni vet sånt där som jag är så bra på att undvika i vanliga fall. Gick en kort och regnig promenad med Andreas och Per imorse och sen skulle jag till Sanna och dricka lite te. Innan jag hann dit fick Martin ett besök av mig. Jag sopade byggdamm hos honom i två timmar och kollade på när han borrade och grejade lite. Det är faktiskt väldigt avkopplande. Som att göra ingenting fast med sällskap, eftersom hans lägenhet är en byggplats finns det ju inte så mycket annat att göra än att hjälpa honom med det jag kan (sopa,haha). Passar mig bra just nu och jag uppskattar verkligen att jag får vara där. Efteråt fick jag god mat hos Sanna och Oskar och satt och pratade med dom, det var alltför länge sen sist. På vägen hem köpte jag lite god choklad och äter nu två leverpastejmackor, julkänslan för dagen=) Det här är alltså vad jag kallar att göra ingenting en lördag. Avkopplande, och kvällen kommer fortsätta så. Ska hem till Lotta och dricka glögg! Det är grått och trist ute och jag vill helst bara ligga hemma under en filt med massa tända ljus och mysa med någon jag tycker om...

Inga kommentarer: