söndag 10 januari 2010

Efter 3år i Hollywood!


Många känner Frida Karlsson som den trafikfara hon är i Los Angeles, med sina långa snygga ben, sina korta klänningar, höga klackar, sitt bländande leende, sin charm trots en hård yta och en alltid lika sprallig personlighet!

Jag känner Frida Karlsson som den mest naturliga, oglamourösa, genomsnälla, ambitiösa och principfasta bruden med skinn på näsan!
Den Frida jag känner går alltid runt i sin pojkvän Marcus utslitna Army-brallor, helst en urtvättad tröja utan passform till det och har ett barr som inte blivit kammat på ett tag ;)
Där har ni svaret på hur glammigt det egentligen är i Hollywood. Även svaret på varför jag älskade att bo där. Man behöver inte vara ALL THAT för att älska det eller få ta del av det!
Frida har inte bara toppbetyg i allt, hon svär som en borstbindare och är livrädd för pappersservetter!
Det ni :)
En mycket vacker dag ska jag hitta en Frida i en mans kropp.
Då gifter jag mig och lever med denna man i all framtid! Kan inte bli fel!

Frida, du får mig att aldrig sluta tro på det jag gör, aldrig ändra på den jag är och aldrig tvivla på att jag inte skulle få allt jag drömmer om!
Jag hoppas vi alltid kommer hitta stunder som igår tillsammans och jag saknar verkligen att bo med dig. Men vem vet, det kanske dyker upp en förvirrad liten Chris på Euclid street framöver ;)
Tills dess - trust the voice within :)

2 kommentarer:

Frida sa...

Men ååååååhhhh vilken snygg bild på mig :)

Du är bäst Chris! Tänk hur mycket utbyte man kan ha med någon som man bara träffar MAX två ggr på år? Vi kommer nå långt du och jag. And you know it!!!!!!!

MWAH!

Frida sa...

Och sen kan man ju undra vad som hände med min svenska i min första kommentar..... undrar om det beror på tre år i Los Angeles eller 3,5 veckor i Södertälje ;)