onsdag 26 maj 2010

Chris & The City!

New York 2004
Bangkok 2005
San Francisco 2006
San Diego 2007
L.A. 2008
Las Vegas 2009
Uppsala 2009
Örebro 2010

Fina platser allihopa och resor ger mig det bästa av minnen :)
Städer i all ära, men det är ändå här jag trivs som bäst....
OSLAGBART!!!!!!

Ikväll hade jag kunnat se Sex&The City 2 med Naja i Sthlm men tackade nej pga jobb. Har suttit och intervjuat grymma ungdomar idag. Så kul att få ge 50st svenskar varsitt stipendium värt 15 000SEK. Jag och Lottie har verkligen roliga jobb!
Igår var vi på ett givande möte om vad som komma skall...det verkar mycket lovande och jag säger som jag alltid sagt - jag ger mig inte förrän jag jobbar med något jag älskar!
"LOVE YOUR JOB AND YOU WILL NEVER HAVE TO WORK ANOTHER DAY"

Btw, nån som är sugen att dra på surfcamp i Indonesien framöver? Det är en dröm som jag måste uppfylla inom en snar framtid och som kräver lite planering :)

1 kommentar:

tobias sa...

jag är på! på riktigt alltså. ring mig, kram