lördag 22 maj 2010

En riktig sommarvecka!

Jag och Billan har hängt i solen!
Jag och Lottie har jobbat, skrattat och hinkat i oss iskaffe ute på min gård!
Jag har gosat med en 8 veckors valp hemma hos Alex!
Jag, Lisa och Lottie har varit på två bra frukostmingel. 
"Vakna Uppsala" i torsdags med morgonsoffan där bl.a Jan Persson satt, VD för Kilenkrysset och en gubbe med grymt skön inställning till företagande, byråkrati och livet. Helt underbar!
Igår var det Marknadsföreningen i Uppsala som bjöd in till frukost och föreläsning med Elaine Bergqvist som bl.a skrivit boken "Härskarteknik". Har ni inte läst den så gör det!
Jag hade sett fram emot henne och hon var jättebra och härlig, även om hon inte pratade om något nytt när det gäller härskartekniker...
Det var kul att sitta och dricka skumpa kl.0730 på morgonen och prata med trevligt folk. Satt med Katta, en tjej som tagit över en mäklarfirma i stan där VDn är en gammal bekant till mina föräldrar och som även är polare med Martin. En riktigt skön tjej som jag vet kommer driva företaget enormt bra!
Jag satt och läste på balkongen och Billy är ju så söt när han sover såhär :)
Igår kväll var det smygpremiär av sommarmenyn på Flustrets balkong. VÄRME, kall öl och trevliga människor! Fina Lisa strålade som alltid!
Och idag är det en lördag då det inte finns nånting att klaga på... har tillbringat den hemma med Lisa, Freddan och Alex - strålande sol, 25 grader varmt, iskaffe, en söt vovve och helt ledig!
Just nu blir det bara bättre och bättre, sommaren är här!
Om några timmar kommer Lotta och Mary hem från Grekland, då blir det grillning hos Andreas!

Inga kommentarer: