söndag 6 februari 2011

Super bowl Sunday!

Snart börjar Super Bowl, årets största sporthändelse och årets mest hypade tv-reklam-tillfälle!
Det kostar 20 mille att få 30 sek reklam, undra hur säljarna på CBS jobbar under dessa dagar?


Jag har för mig att Super Bowl 2007 var första helgen efter att jag och Frida återvänt till L.A. och då satt vi i den här soffan och kollade, på bilden är det jag och Jenny som satt i samma soffa ett halvår tidigare och förfestade. Då skulle vi ut med Gordy i Hollywood och det var samma kväll som Frida träffade Greg, en romans som tog slut innan den började och resulterade i 24-h drama som vi kan skratta åt idag :) Härliga minnen!
Jag älskar stämningen som är under Super Bowl i USA, det är fest överallt och då menar jag folkfest, inte supa-ner-sig-fest även om alla dricker. Men familjer sitter på parkeringar, alla är ute och hejar eller sitter på sportbarer. Sport i USA är förenat med så mycket mer än här, it brings people together hur man nu säger det bra på svenska :)
Här är klipp från förra årets bästa reklamer...


Jag har haft en fixa-hemma-helg med mamma och Per. Helt underbart att ha så snälla föräldrar som kommer ner och hjälper mig. TUSEN TACK!
Sen var tjejerna här på tacos ikväll, väldigt mysigt och nu är det mer hemtrevligt här hemma. Det är kul att fixa i sitt egna hem :)
Nu laddar jag för en ny vecka som börjar med spinning kl.06:30 imorrn och sen möte + föreläsning i Stockholm och date med Elin och Fia på Söder. Längtar!


Inga kommentarer: