onsdag 16 februari 2011

Vad man kan göra när inspirationen lyser med sin frånvaro....

Det går bra nu, kompis, det går bra nu...
Eller näe, det gör det ju inte direkt.
Det går tungt nu, det är rörigt, förvirrande och faktiskt jäkligt struligt för att vara ärlig! Jobbmässigt alltså och inte allt på jobbet såklart, men vissa delar. Och jag vägrar göra det här till en klagoblogg, den är redan tillräckligt trög som den är just nu och jag vill ju sprida energi och inspiration här!
Och idag fick jag tagga mig själv och tänka på saker som gör mig motiverad och positiv.
Här kommer lite till er andra som kanske också behöver en dos!

Träning som är rolig gör mig motiverad. Den här tjejen o dansen gör mig både glad och motiverad....





....OCH DEN HÄR LÅTEN GÖR MIG PEPP!

....Och den här bilden gör mig varm....


och humor får mig att behålla energinivån på topp... finns inget bättre än att få skratta!
kolla på den här filmen, man kan ju nästan tro att det är jag som barn, men filmkamera fanns ju typ inte när jag var såhär liten... haha




...och dom här tjejerna får mig att le, skratta & må bra varenda eviga dag trots att
jag hamnar i svackor ibland....



Härliga, roliga minnen med ER!


Tack för att ni alla finns, om jag glömde nån så var det såklart inte meningen, ni vet ju vilka ni är :)

Saker att längta till får mig att bli glad, taggad och motiverad... t.ex
Mamma kommer hit på lördag :)

Sist men inte minst vill jag nämna Lollo's härliga blogg, den gör mig också så glad och peppad, den handlar mycket om träning och motivation, men även om fina saker i livet.
Läs den HÄR

Nu är det way to late för mig att sova, simning imorrn bitti!
Sen ska jag ha en grym torsdag på jobbet, ny dag nya tag!!!!!

Inga kommentarer: