torsdag 16 juni 2011

All in, signerat Alex!

En kille jag imponeras av när det gäller träning är min kompis och före detta chef Alex. Här snackar vi inte om att han lyfter tungt eller springer snabbast utan den här killen står för nåt jag eftersträvar:
DON'T ASK YOUR BODY - TELL YOUR BODY!
Han är den enda jag känner som extremsportar, springer tills han stupar, kör 18 timmars pass på en solig söndag och helt enkelt inte kan stava till "ge upp" eller "stanna". Det är ganska vanliga sporter han utövar - löpning, cykling och simning. Men det är i ovanlig längd och hans pannben måste vara gjort av nåt annat än vad mitt är gjort av. Jag inspireras av förmågan att sätta ribban högre än oss vanliga som går till gymmet och "tränar" :)

Han är en av ADIDIAS nya profiler, här har ni reklamfilmen:



Nu bloggar han här för King Magazine om sin uppladdning inför Iron Man Canada i augusti.
Just ja, han pluggar på Handels också, samtidigt.
Och han är 22 år ung.


Inga kommentarer: