tisdag 14 juni 2011

Skratt!

Härlig bild på mig, Fia och Lisa tycker jag :)  underbara vänner som jag träffade i Stockholm ikväll.
Jag har ryggskott eller nåt i stil med det för första gången i mitt liv. Jobbig smärta som inte ska få förstöra den här veckan som börjat så bra. Skrev på nytt roligt samarbete idag och är taggad till tusen! Jag vill jobba, jobba hårt och jobba BRA!
Så det har jag sett till att jag ska få göra nu, med lite mer kraft för som man säger - ensam är stark och två är starkare och om jag räknar mig & Lottie som en (vissa gör det av ngn konstig anledning...!) så har vi nu hittat en partner som jag tror starkt på. Man ska ju säga ja när det känns rätt så det gjorde vi!

Vi smygstartar redan imorgon med första mötet ang nytt projekt, men sen drar vi igång på riktigt efter semestern. Mer info kommer...

Tro på din magkänsla, svik den aldrig för den har ofta rätt och är en ganska bra vägvisare.
Och du behöver inte vara nöjd, men var alltid tacksam <3

Inga kommentarer: