torsdag 5 juli 2012

4th of July!

Igår var det 4th of July och det firar jag alltid! USA har haft stor betydelse i mitt liv och jag älskar stars and stripes för att det får mig att tänka på en massa roliga minnen, glädjestunder med vänner och allt roligt med USA. Sen har dom ju världens snyggaste flagga som jag gärna klär mig i... Och örhängena som jag fick av Tessan för ett par år sen är så mycket Chris!

Dagen började med nationalsången för att komma i stämning på jobbet, haha lite mobbing får jag stå ut med :) sen blev jag bjuden på lunch av min underbara Emil som överraskade med att ta med mig till Skaris. Lunch vid vattnet med världens finaste kille = superglad Chris!
Dock ingen amerikansk lunch så det fick vi kompensera med en monsterglass till efterrätt. Påminde om Coldstone, favoritglassen i LA!

Efter jobbet var det mer firande i form av red-white-and-blue AW med mina älskade tjejkompisar. Lilla Magda var också med, hennes första AW :)
Tack tjejer för en härlig sommarkväll!

Inga kommentarer: