söndag 15 juli 2012

Those are the days...

S-E-M-E-S-T-E-R!!!!!!!

Började på bästa sätt med att Emil kom hem från Kroatien, en lovely middag med fina vännerna, vi hyrde kajaker och paddlade till en strand och åt middag igår, Freddie kom på snabbvisit, åt frukost nere vid ån idag, fick besök av mamma och Per en sväng innan de drog till Östhammar och jag och Emil åkte till Arlanda cable park så jag skulle få göra wakepremiär.
Hem ikväll och åt en supergod middag och avslutade med äppelpaj som min älskling bakade, och en film. Just ja, vi hade ett långt, givande samtal också :)
Vila? Vi?

Nu sitter jag på Skavsta och ska åka till Frankrike och surfa. En dröm blir sann och de senaste dagarna har varit magiska. Så fina människor jag har i mitt liv och vad härligt det är med sommar!


Inga kommentarer: