fredag 8 juli 2011

30 grader och strålande sol idag!

Nu är det semesterdags och det märks på vädret :)
Fyra lediga veckor väntar framför mig och trots att jag är mycket mera jobbsugen nu än för en månad sen så ska det bli skönt att vila huvudet från jobb och tankar på sälj, kunder, erbjudanden och prestation. Men vilken härlig vändning jobbet tog, nu känns det så bra att jobba på nya stället och jag är stolt över mig och Lottie som vågade följa magkänslan.
Jag börjar semestern med att ta med mina bästa vänner till Sundsvall. Familj och vänner är den bästa kombon och jag blir alldeles varm av känslan att jag får samla dom alla under en och samma helg.
Jag har saknat mina föräldrar, syskon och släktingar mer än jag brukar det här halvåret och kanske hänger det ihop med att jag varit vilsen. 
Nu ska jag leva i varenda sekund av semestern och njuta av ett sommarparadis i form av Sverige!

Får se om jag bloggar nåt, annars önskar jag er en härlig sommar och ett tips är att sätta er i solen, blunda och lyssna på den här låten som jag tycker ger styrka! 

Var rädda om era nära och kära, ta er tid att umgås med dom och unna dig själv nåt du mår bra av.





Inga kommentarer: