måndag 4 juli 2011

Happy 4th of July!


En dag som får mig på extra bra humör varje år :)
USA's nationaldag och alla som känner mig vet att jag tycker om många saker med det landet. Om inte annat så har dom en fin flagga med dess färger och stjärnor....
Idag har jag på mig sjalen med amerikanska flaggan som jag fick i födelsedagspresent förra året.
Vi har jobbat på Zellout idag och ska jobba resten av veckan, sen väntar fyra veckors semester. Det har jag aldrig haft förutom när jag varit iväg och rest och inte haft nåt jobb.
Ser fram emot att stanna i Sverige i sommar även om jag inte hade haft något emot att resa till USA på semester... det var ju hela 3 månader sen jag var där sist och jag längtar alltid tills nästa gång :)
Ikväll är det fyrverkerier och fest på dom flesta ställen där och jag önskar jag hade nån att fira med här hemma idag! Det blev dock en del firande i helgen när jag hälsade på Fredrik och Henke som jag läste marknadsföring med på Santa Monica College.

Inga kommentarer: