torsdag 25 oktober 2012

Min Annie


Jag har tur som då och då får in personer i mitt liv som inte behöver vara där länge för att få stor betydelse och stå mig nära. Annie, vackra människa! du är en glädjespridare och jag är glad att vi hittar våra stunder mitt i jobb och osynkade scheman. Idag hade vi en sån stund med ett bra snack och jag tror bestämt det ligger något i det här med att vara från samma stad, känna igen sig i vissa tankesätt och prioriteringar. Och fatta självständighetens betydelse.
Tack för att du finns i mitt liv <3 p="p">
Vi bytte även däck på bilen och det var en intressant historia. Här åker man tydligen till Bildemo, man kör in bilen, kliver ur och går upp till deras LOUNGE, tar där en latte och sätter sig och tittar ut över karlar i blåställ som byter däcken. Det tog ungefär 1 timme totalt, så mig lurar dom inte att det är tidseffektivt jämfört med att byta själv. Däremot stod de för mycket proffsig service, men jag fattar ju varför Emil ville att jag skulle göra det istället för honom. Längesen jag kände mig så brudig och jag tänkte många tankar på mammas order till mig och Freddie om att byta däck på varsin bil.
Andra tider nu :)

Nu dags att sova och leverera en riktigt bra dag på jobbet innan vi sätter oss i bilen norrut. Hade event igår när Almtuna mötte Djurgården och faktiskt vann!!! Min grymma kund var matchvärd och det var succé! Kul!

Om exakt 2 månader är det julafton och för första gången på länge längtar jag till jul. Det blir många dagar ledigt, det blir skidåkning och tid med familjen. Längt på den!


Stämmer det tro?


Inga kommentarer: