måndag 2 januari 2012


Är tillbaka hemma i Uppsala efter en dryg vecka i Sundsvall. Jag hann även med en sväng till Åre, Elin och jag åkte upp tillsammans lika skidsugna båda två! Fjällen är det bästa stället för avkoppling och frisk luft och backarna var riktigt bra. Frågan är, kommer jag nånsin sluta åka bräda? :) det är ju så kul men lite trist när alla andra åker skidor så nästa sväng blir det nog lite skidor på mig med. Jag och Elin trodde också för en stund att vi skulle komma hem med varsin skidpappa, men den turen hade vi inte så vi tar det nästa gång. De är inte så lätta att hitta, he he.
Joar, Jerre, jag och Elin gjorde ett litet nyårskort i snön med oss själva :) 

Nyårsafton blev mycket lyckad eftersom jag fick fira den hos Fredrik och Jenny tillsammans med syster, Jocke och Veronica och ett par kompisar till värdparet. Otroligt god mat, gott vin, skumpa, bubbelbad och mest av allt SKÅL för det nya året som jag längtat efter <3 GOTT NYTT ÅR!

2012 kommer bli ett toppenår och för första gången på länge önskar jag mig väldigt mycket lugn och ro. Det blir också ett ego-år, fritt öppet för tolkningar! Men jävlar vad jag ska ha det bra!
Jag ska sätta mig ner och fundera ut ett gäng passande mål för min egen del, både jobbmässiga och privata. 
Mål är roliga att ha, en hjälp för motivationen och viktiga för egot att sträva mot. Men svåra att sätta eftersom man har så mycket annat man ska hinna med och fullt upp hela dagarna :)

Lite mer glitter och glamour hoppas jag 2012 för med sig!

Tack för att ni finns älskade vänner & fina familj, för mig är ni glittret i livet alla dagar i veckan året runt!


Inga kommentarer: