söndag 1 januari 2012

Lucka 24

Blev inte så mycket bloggat i jul, men sista luckan blir ett enda stort TACK till alla som förgyllt min julvecka <3
Den började med den årliga uppesittarkvällen hos storebror och Jenny kvällen innan dopparedagen. Älskar när vi syskon kan ses, det blir inte så ofta men när det blir är det alltid massor av god mat och skratt!

Sen blev det bubbelbad under stjärnklar himmel!
Ljuvligt att bada varmt med snö runt omkring :)

På julafton fick jag först besök av favorit-Anders som kom och åt frukost i år igen :) vi hann med lite catching up, sen bar det av till skidspåret. Underbar solig morgon, lagom kallt och blå himmel - kan det bli en bättre julaftonsmorgon? 1 mil på Södra och jag njöt varje stavtag!
l
Sen iväg till faster och farbror & kusiner för julfirande! Undra hur många år vi varit där nu? Minns inte, men många är det och vi är ett mysigt gäng. Kattis och Hasse hade med sig Sigge 4 mån i år också. De har försökt få barn väldigt många år och äntligen i höst kom han <3 sötnosen!
Vi var många i år, vi åt och spelade julklappsspelet. Så skönt att inte stressa, inte se Kalle, inte öppna tusen julklappar.. alla bara myser och mår bra <3
Det är bara att inse - numera är jag kortast av ALLA mina syskon :( 
Här med brorsorna Jerre, Freddie och Jojje! 
Jag och fina kusin Malin
Farfar & Ritva, två solstrålar :)
Julklapps-hets-spel :)
Och den avslutande obligatoriska syskonen Olai-bilden som vi tar varje år :)
Det blev en mycket god jul i år också!

Inga kommentarer: