torsdag 19 januari 2012

Senaste produkten från Nike som hypats ett tag i sociala medier heter Nike Fuel och är ett armband som håller koll på hur mycket du rör dig. Har inte full koll på exakt hur det funkar men
"make it count" och "life is a sport" kommuniceras till oss och jag blir nyfiken på om detta är vad vi kommer att få se på Nike Blast om två veckor. Det ska bli så himla kul att röja i Globen en hel helg!!! Blir hög på all rolig träning och jag gör det jag kan för att hinna komma i bra form så jag orkar allt! förra året missade jag Blast pga jobb så i år blir det extra kul!

Återstår att se om Nike Fuel är något man borde skaffa, eller om det är bara en i mängden av alla appar, träningsklockor, mätare och registreringssidor som finns.
Kör med funbeat.se nu och gillar det än så länge!
Nike Training är också en mkt bra app med nya övningar ofta och effektiva träningsprogram.
Nu strax dags att börja ladda för veckans pulsutmaning - HIT intervaller 06:30 imorgon med bästa gänget!
Fredagen kan inte börja bättre än så!

Inga kommentarer: