onsdag 4 januari 2012

Har haft pappa på besök två kvällar och det har varit väldigt kul. Vi
har nog aldrig umgåtts bara han och jag i flera timmar så länge jag
varit vuxen. Ikväll satt vi i mitt kök och pratade länge, mycket
jobbprat och där har vi en del gemensamt. Jag inser att jag har massor
att lära av pappa, jag vill det också. Han sa en bra sak bl.a "YOUR
ATTITUDE SETS YOUR ALTITUDE" den hade jag inte hört förr! Vi pratade
om att många duktiga tjejer syns och hörs nu och att killars ofta
kaxigare approach inte alltid går hem. Sen pratade vi om hur
Sundsvalls kommun jobbar med näringslivet och hur man förändrar.
Intressant!

Tack pappa för att du tog dig tid att umgås med mig :)
Jerre åkte ur Storvreta cup idag så det blir inga fler matcher.
Imorgon åker vi till Sundsvall igen för tre dagars helg. Jag ska vila
och må bra :)

Fick en julklapp av pappa också, ett par spinningskor :) äntligen!!!

Inga kommentarer: