onsdag 2 mars 2011

Strike a pose!

Ikväll var det bio med tre snyggingar från kontoret - Lottie, Annie & Lotta!
Efter en ganska tung dag, det är lite kaos i fabriken kan man säga, så var det underbart att slå sig ner på bion och se en film som fick mig att LE och sittdansa :) Vad vore livet utan dans, sång och musik?!
Jag älskar såna här filmer - se den se den se den om ni inte gjort det!
Vackra kvinnor, mysiga killar, kärlek, lite intriger, glitter, glamour, kläder, klackar och massor massor av sång & dans. LOVELY!
Här är trailern:
Hon har varit en av mina favoriter länge Ms Aguilera och hon gör ingen besviken i filmen. 
Framförallt är hon en otrolig sångerska!
Och sen hade vi ju lite att titta på också...
Igår var jag hos Henriette och såg "Remember me" och den var också bra! Brukar inte gilla romcom om de är för cheesy men den framkallade många känslor, både skratt och gråt :)
Två filmer på två kvällar mitt i veckan - inte illa för att vara mig!
Imorgon kör vi igång 06:45 med ett frukostseminarium på jobbet så nu ska jag sova. Blir jobb i helgen också så det är bara att samla energin där den finns. Ska testa pilates för första gången på evigheter på fredag, då får man sig ett fint kvitto på att man känner sig 30år äldre än vad jag är. 
Men skit samma... just nu känner jag för att dra på mig en korsett, röda läppar och posa loss lite framför spegeln precis som i filmen :) JAG MÅSTE GÅ PÅ MUSIKAL snart igen!!!!

eller maskerad :)

Inga kommentarer: