söndag 13 mars 2011

Youtube min vän!

Skön bild från Venice får symbolisera min söndag :)

Jag har haft en toklugn helg, bara tagit det lugnt och sovit som en prinsessa. Två trevliga kvällar hos Peran med god mat och bästa sällskapet! Igår fick vi finbesök av Jossan också, superkul! Hon kom som en fräsch fläkt direkt från Karibienkryssning, lät inte helt fel!
Det var final i Melodifestivalen igår så vi kollade lite på det men jag tycker det är rätt så kasst så jag letade upp lite gamla sköna YouTubeklipp när jag kom hem för att få höra BRA musik :)
och sen fastnade jag franför den här killens alla koreografier... är så galet DANSSUGEN så jag blir tokig!!!!! Varför finns det inga roliga danspass i den här stan för?!?!?!
Saknar det verkligen...




Tack å lov så finns YouTube där man lätt fastnar :)

Nu ska jag promenera bort till Fyrishov för att köra Cardio Pilates med några kollegor. Jag känner på mig att det kommer vara döden för bålen, men det är precis vad jag behöver!

Inga kommentarer: