tisdag 5 juni 2012

Kung Jay-Z!

Jag hann bara komma hem från Åre så fick jag besök av Gino och hans bror Daniele.
Superkul, för det var äntligen dags för Jay Z och Kanye-konserten i Globen! 
Jag och Emil drog in till Sthlm efter jobbet och satte oss med Gino och Daniele på en bar och laddade med lite öl och tävling om vilka hits de skulle spela :)

Big Pimpin' :)

Våra skyhöga förväntningar infriades, det var tre timmar hip hop-lycka om du frågar mig. 
Kanye West är grym, men Jay-Z kommer alltid vara kungen av de två!

(lånad bild Aftonbladet)

Häftigt att två personer kan skapa sådan magi helt ensamma på en scen. 
Nästa gång jag går på konsert är det Bruce i sommar, lite annat men jag tror det blir riktigt bra det med. 
Det arrangeras fler och fler konserter i Uppsala nu tack vare www.welcomeuppsala.se som vi samarbetar med. Riktigt kul!!!

Inga kommentarer: