torsdag 14 juni 2012

Sommarn, kom igen nu!

Vi är ju redo för sommar nu men den luras bara!!
Gick till jobbet i shorts och glajjer imorse och sen kom stormen... Burr!

Ser inte så lovande ut för midsommar i Sundsvall om en vecka heller. Saknar California, där är det minsann sommar!!

Har vilat i fyra dagar men blir inte så mycket piggare. Tränade stenhårt ikväll för att se om det knäcker eller stärker mig.. Får se imorrn bitti när jag kliver upp för att testa ny träning. Blev bjuden på en PT-timme och då tackar man inte nej. Dessutom på ett gym jag aldrig besökt innan, blir kul!

Sen blir det mer vila och chill imorrn kväll. Fotboll och mat med Emil som sliter med feber just nu :/
Sverige måste vinna annars är EM över och jag ger dom en halvlek att spela bra annars byter jag till Sons Of Anarchy. Kungserie!

1 kommentar:

Josie1 sa...

Men älskade Chris, ååå vad underbart att komma tillbaka till din blogg. Jag har ju inte läst någon eller bloggat själv på år och dar. Men DU världens bästa Chris is still going strong. Bra där!

Kram
Josse