söndag 9 november 2008

Fars Dag är en grå dag i år

Söndag förmiddag i Sundsvall, en grå sådan på alla sätt. Jag har varit ute i skogen i 2 timmar med Casper och bara gått och njutit av luften och att få promenera i lugn och ro. Per åkte upp med mamma till akuten nu och det är verkligen inte roligt... usch, jag hoppas att dom hittar vad som är fel och ger henne lite näring. Lilla älskade mamma...vill inte att du ska behöva vara så sjuk :-( riktigt otäckt... Igår var jag på fest med Marie och Kalle med deras vänner, supertrevligt och sen blev det en rolig fortsättning på Oscar. Jag körde så jag drack juice och redbull och det var väldigt skönt att inte behöva ha huvudvärk idag bland annat. Tyvärr känner man ju av värk i fötter lite mer då, men det gick ändå hyfsat bra =) Jag träffade Marc och Anders ute men annars var det nog ingen annan jag känner.. Det är lite lustigt, den här staden är som ett främmande ställe numera när man går ut. Tur jag älskar att dansa för det blir ju inte lika socialt när man inte träffar så många man känner, men Jocke spelar ju GRYM musik och jag, Marie och Tillan shakade loss rejält! Nu ska jag äta nåt och sen åka till pappa för att fira lite Fars Dag och sen hinner jag förhoppningsvis förbi Fredrik och Jenny... Btw, Per och Andreas tycker att vi ska flytta ihop i det här huset som ligger i Uppsala! Kolla på bilderna så ser ni hur fint det är, sjukt snyggt och stilfullt! De har räknat ut att vi behöver vara 12 pers för att ha råd...come on people! =) Ja ja, drömma ska man göra!

5 kommentarer:

Josefin sa...

Roligt att du festade med dem, önskar jag var med er! Typ...eller kanske mer att ni var här ;)

Per har nu rekryterat mig till huset, fasen va roligt! Bara några kvar att locka in då...Hehe.

Klart Chris att DET GÅR! Vill man så går det...och det vill vi. Jag ser vårt AB framför mig, rätt så tydligt faktiskt. Det gäller att inte tappa VI-KAN-glöden!

Puss å kram min vän, NJUT av ledigheten i Lappland ;) och hälsa krya på dig till din mamma!

Märy the houseowner sa...

TJoho! det var jätteroligt att shaka asset..även om jag blev lite fuller..hoppas jag inte var jobbig :)

Och satan vad fint huset är - värsta coola! Jag säger bara Poolparty :)

Hoppas ni får ihop massa folk - you can do it!

Känn ingen press utan hör av dig om du har tid för en prommis, jag packar och planerar om vartannat också så :)

Ha det så bra! Hoppas din mammas röntgen går bra och att hon blir pigg.
Kram kram

Josefin sa...

Chrissan hur måååår du? Blir ju orolig när du inte bloggar...=(

Skickar massa kramar till dig!

Josie1 sa...

Sötis, vi tänker på dig!!!

Anonym sa...

Ni blir jag lite orolig när du inte bloggar på så länge, hur är det?
Frida