fredag 7 november 2008

Kallare och kallare

Nu börjar kylan komma och såhär soligt som på bilden gör det inte så mycket varmare nu för tiden. Men det gör inte så mycket när man ändå jobbar och är inomhus, fast man skulle ju haft en bil när man väl ska ut! Ikväll åkte jag med Lotta till IKEA och Gränby Centrum. Jag shoppade ljus eftersom jag gör av med ca 10 värmeljus/dag här hemma. Det första jag gör på morgonen är att tända ljusen i mitt rum och sätta på lite musik. Det gör så mycket åt min morgon! Nu sitter jag här och har 14 värmeljus tända, så ja.. jag älskar ljus =) Men har dock inte lika fina ljus som Elin hade hemma hos sig. Jag dansade ikväll också och saknade My som befinner sig i Las Vegas just nu, hoppas ni har jätteskoj där borta, vad annars kan man ha där? =) Johanna drog till NYC idag för att semestra och gå på NHL bland annat. Kul! Jag är ledig från jobbet i 9 dagar och kan inte förklara hur skönt det känns. Har inte varit så långledig sedan jag började jobba igen efter USA och jag behöver en pause nu känner jag. Mamma, vi ses imorrn! Nu ska jag packa och försöka sova...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå vad skönt för dig att få vara lite ledig, det är du verkligen värd! Du känner inte för en semester i LA kanske =)

Här börjar det också vara höst i luften, mysigt, julkänslorna kommer smygande =)

Sköt om dig vännen
Stora LA-kramar från en som kommer komma hem trots att hon inte vill ;)

Anonym sa...

By the way....jag fullkomligt ÄLSKAR Beyonces Single Ladies, huuuur grym som helst...pöss

Märy the houseowner sa...

Välkommen upp till Sundsvall - ännu kallare? :) Men solen är här iaf.

Sooov nu ut och vila ikapp dig lite och hör av dig när du har en liten lucka så kan vi promma eller nåt då!

Hörs snart nu ska jag lyssna på dina låtar medan jag lägger in ett husblogg-inlägg :)
Kram kram