torsdag 6 november 2008

Två trevliga dagar!

Igår var jag i Stockholm och besökte IHM Business School. Mycket fint ställe med trevlig personal och intressant utbildningsutbud.. Säkert ett riktigt kul ställe att plugga på och jag ska definitivt spana in det närmare än jag redan gjort. Känner dock att utbildningen här i stan kanske passar mig och mina framtidsplaner lite lite bättre... Men som sagt, jag funderar vidare och ska göra en + och - lista igen!
På kvällen besökte jag och Fia Elin som bjöd på mumsig middag hemma i hennes nya fina lägenhet i Skanstull. Man blir ju bara så sugen att köpa eget när man ser en så fräsch och trevlig lägenhet... Där kommer du trivas, vännen!
Fia tog ett danssteg på vardagsrumsgolvet!
Elin vet vad som gör succé hos mig.....I ♥ Ice-cream! Här fick vi testa den nya Ben&Jerry smaken "half baked" som är mina två favoriter i en mix. MUMMA!
Idag har jag jobbat och efter jobbet körde jag och Andreas ett stenhårt spinning pass och jag gillar verkligen spinning. Jag älskar att svettas och flåsa som en galning utan att det hörs. Haha. Vi var så trötta efteråt att vi inte orkade cykla ner till Lotta utan tog en promenad istället. Tur var det att Per, Lotta och Pers kompis Bettan hade fixat maten när vi kom. God köttfärspaj stod på menyn och självklart höll Per som vanligt på att dö av hunger innan vi åt och var sen hungrig igen när vi gick hem =) Det här är alltså min Uppsala-familj som nu kör middagar enligt tradition varje vecka. Vi älskar mat och vi tycker om varandra! Per kör en stenhård kampanj för att vi ska köpa en stor lägenhet och bo ihop. Han bidrar med en tv och jag vet inte än vad jag ska bidra med... förutom en massa skor då!
Söta Billy älskar när han får leka och bita besökare i tårna! Lotta har världens mysigaste lägenhet och där trivs vi alla så bra!
Nu ska jag krypa ner i sängen, längtar hem till mamma som tyvärr är sjuk nu...:-( Jag åker hem på fredag och längtar verkligen! Ska ta hand om dig då, mamsen! Ikväll har jag fyllts av inspiration till det ena och det andra. Bland annat så ringde Peter som pluggade i L.A. första terminen jag var där och han ger mig sån energi, världens gladaste och skönaste kille som på söndag åker till Japan för att tävla för Sverige i karate-VM. Coolt!!!! Sen läste jag en annan spännande sak ikväll som jag kanske berättar mer om en annan dag. Jag älskar männsikor som VÅGAR! Godnatt!

Inga kommentarer: