tisdag 25 november 2008

Jag tror det är tisdag idag

Den här föreläsningen hade jag velat gå på i Stockholm igår. Hoppas det arrangeras någon liknande efter nyår nån gång, jag älskar ju att gå på inspirerande föreläsningar och konvent! Idag har varit en dag helt utan luft. Jag har fysiskt svårt att andas på grund av allt jag bär inom mig. En känsla jag aldrig känt förrut. När man tidigare trott att man har vetat vad det innebär att må dåligt kan man inte bli annat än förvånad över hur mycket sämre man faktiskt kan må. Som att krocka rakt in i nånting, fast ändå inte bokstavligen göra det. Jag har tvättat 7st maskiner av min egen tvätt idag, det har jag nog aldrig gjort någon gång förrut på en och samma dag. Det är ju lite lusigt att jag på grund av detta känner mig PRODUKTIV idag...när jag vaknade trodde jag inte att jag ens hade somnat. Mamma, du är allt jag tänker på♥

Inga kommentarer: