söndag 2 november 2008

Lysmaskar i stan!

På flera ställen i stan har det satts upp ljus- och ljudarrangemang av olika slag för att pigga upp i novembermörkret och idag när jag och Per gick hem såg Universitetshuset ut såhär. Helt otroligt vackert med skiftande färger och eftersom det ligger på en kulle ser det väldigt mäktigt ut. Ett stort hus med många kända namn på väggarna. Per tyckte sig se mitt namn där, men det var nog bara en synvilla... =) men om 50 år så kanske jag finns med...
Kommer det nånsin att byggas hus som detta igen?
Bakishäng hos Andreas idag och han bjöd på lyxmiddag i form av kött, klyftpotatis och hemgjord salsa. MUMS! Jag, Fia och Per åt som vi aldrig sett mat förr och kollar man på den här bilden av Per innan maten så inser man att han behövde en hel del mat för att piggna till.... =) Mina älskade vänner, är så glad för att jag får tillbringa så mycket tid med er. Helgen har varit kanonkul! Fest hos Andreas igår och sen utgång på BJ..

1 kommentar:

Josefin sa...

Klass Per. Du har klass.