måndag 3 november 2008

Imorgon smäller det, Amerika!

OBAMA kan bli USAs nya president imorgon och jag hoppas verkligen han blir det! Jag hoppas också att amerikanerna verkligen går och röstar, valdeltagandet brukar ju vara pinsamt lågt men nu får vi hoppas att folk vill vara med och påverka!
Jag tänker på min political science lärare som jag hade förra hösten, han lär vara i extas för tillfället och jag skulle kunna göra mycket för att få tillbringa morgondagen med honom. En mer politiskt dyrkande lärare har jag aldrig mött och hans kroppsspråk var helt underbart! Freddie är snart på väg till Arlanda och sen Bali och jag ska ta och sova nu. Har faktiskt gjort som Jossan - sett ett avsnitt av "Ensam mamma söker" på webben. Om 10år kanske man är med där själv, vem vet? haha, gulligt program är det i allafall och nu är man ju fast, måste se vem mammorna väljer och om det blir nån fortsättning.. Men nu ska jag sova för imorgon ska jag på möte i Sthlm på en KY utbildning, spännande! Och sen ska jag valvaka lite men tyvärr sover jag när resultatet kommer så det får jag se på onsdag morgon när jag vaknar...

Inga kommentarer: