fredag 9 juli 2010

Norrland!

Dags för avslutning av första gänget Sommarlovsentreprenörer i Håbo. Jag har fått låna Andreas vrålåk så vi kör dit och grillar med dom, utvärderar m.m. och sen raka vägen hem för att byta bil och dra upp till SUNDSVALL. Som jag har längtat!!!!!!!!
Så kul att så många vänner också åker upp... Fia, Tess, Elin, Tobbe, Jonas...och sen alla som är där och mina syskon! Tyvärr har mamma och Per hunnit åka till Gotland men dom får jag ju träffa där sen.
Det blir mys, båt (wake!!!), bad och lite party imorgon kväll. Ska se Johnossi och Hoffmaestro!

Önskar er alla en skön sommarhelg!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snubblade över en blogg och tänkte på dig.
http://www.hurjagblevrik.se
Jag läste inte så mycket... men han verkar vara en driven liten kis... från Uppsala tror jag. Check it out.
Frida