torsdag 1 juli 2010

Ord som gjorde min kväll...


Från en av våra Sommarlovsentreprenörers blogg och jag kan inte annat än LE när jag läser det. Ett fint kvitto på att vi lyckats få fram mer energi, självförtroende och lycka hos den här tjejen gör att all min trötthet, namnförvirring och oro över att jag inte gör ett tillräckligt bra jobb försvann ut genom fönstret. Fin beröm som bara gör att jag vill jobba ännu mera!

Jag har aldrig ångrat att jag genomfört eller testat något jag velat. Däremot har jag ångrat att jag inte gjort saker. Många gånger till och med.
Om jag kan få fler ungdomar att VÅGA och tro på sig själva och sina drömmar i sommar så har jag nått ett av mina mål.
Ikväll var jag och Lottie i Bålsta och coachade dom duktiga ungdomarna där, de har en vecka kvar och kämpar och står i. Det går upp och ner hela tiden men jag hoppas att de ska vara nöjda med programmet nästa fredag när vi har avslutning.

Började dagen med att vara med på TV4, filmat igår. Synd bara att dom filmade en överfokuserad coach (jag) lite väl länge där, men budskapet om vad vi gör kom ju fram och publicitet är bra!
Se inslaget HÄR.
Imorgon är sista dagen på kick-off veckan och jag har ett lunchmöte som jag hoppas ska ge klarhet i mitt Fas 3 projekt. Idag fick vi (jag, Lisa & Lottie) annars eventuellt in ett nytt uppdrag och jag kan lätt konstatera att augusti och början av september kommer kräva ALLT och lite till av mig/oss. Kan bli den tuffaste månaden hittills men vi vet ju alla vad hårt jobb ger.... :) Work hard, play hard(er)!


Idag är en stor dag för övrigt - startkapitalet för start av AB halveras vilket skapar mycket större möjligheter för såna som oss som vill starta igång! Yeeeeeeeeeeeeeey!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kändis!!!!!!!!!!!!
frida

Anonym sa...

Hihi, vad søt du var!! Superkoncentrerad. :)
Bra att du jobba rin vårt varumæørke erdan nu, kan vara bra att synas i perss så mycket som møjligt. Hahah!

Men vilket jobb ni gør!!!! Ni ær en viktig del i de hær ungdomarnas liv, och de kommer nog aldrig att glømma den hær sommaren. Jag ær så storl så att jag spricker øver att jag ær din væn! :) Pussss/Lisa