lördag 24 juli 2010

27 år ung!

Födelsedag igen! Herregud vad åren går fort hörrni! Jag blev överraskad av Johanna, Emma, Lisa och Lottie ikväll :)
De bjöd på god middag på Lottie's fina balkong och jag tror knappast de kunde hittat en bättre present till mig...
:) Som den nörd jag är! Jag har spanat på den här sjalen sen i våras och blev överlycklig när jag öppnade paketet och såg vad de fått tag i!
TACK snälla söta, jag kan aldrig få för mycket stars & stripes!
Senare gick vi hem till mig och hade en jättetrevlig kväll med ett gäng sköna boyfriends!
Även dom kunde leverera presenter med klass :)
 Känner att det ligger mycket kärlek bakom! Seriöst inslaget i GANT-paket och allt :)
Nästa gång jag är på McD's kan jag till och med BJUDA killar på Flurry!
TACK för att ni kom och gjorde min födelsedags-start toppen och tack för presenterna :) 
Och tack för fina sms och meddelanden - jag uppskattar att ha er alla i mitt liv!
Jag hade egentligen bara en önskan inför idag och den kommer att uppfyllas om några timmar... för då befinner jag mig här med nära och kära:
"So we live a life like a video, 
when the sun is always out and you never get old
and the champagne’s always cold 
and the music is always good 
and the pretty girls just happen to stop by in the hood"
Young Forever - Jay Z

Inga kommentarer: