torsdag 3 maj 2012

Åkte och spanade in nya, fina multi-/tennishallen som byggs i Uppsala!
Jag älskar människor som vågar satsa och förmedlar den där säkerheten och känslan att det här kommer bli SÅ bra!

Hallen är riktigt påkostad och amerikansk-inspirerad i form av ytor, ljus, golv och sponsring. Jag säger varmt lycka till till USIF som har ett drivet och kompetent gäng som sett till att det står en multihall där och inte en lada. Jag kommer garanterat besöka det nya gymmet på en gång!

Fingrade även på en 2,6miljoners Merca idag när Hedin Bil öppnade nya anläggningen. Men det var inte rätt läge att slå till ;)

För övrigt en kämpig dag med feber. Legat nerbäddad hela kvällen men kan inte sova. Frustrerande men det är väl alltid någon poäng med att ligga och fundera lite så det har jag gjort.
Tänkte vakna frisk imorrn så jag hinner med allt jag vill på jobbet och sen kan mysa ner mig i E's soffa och kolla på Sons of Anarchy hela kvällen...

Söta Mary hörde av sig och frågade om jag behövde något från affären. Gulle dig, bästa grannen :)

Inga kommentarer: