lördag 12 maj 2012

Lördag in da untz untz

Är det lördag på jobbet får man sporta Nike eftersom inte en käft ser en :)
Vi hade en casting i morse till ett event, då såg jag inte ut såhär.. men sen dess har jag suttit i källaren och kört aktivitetslistor och massa admin. Väldigt tomt här nere i untz untz när inte mina kollegor är här. 
Nu dags att gå hem, byta om, laga mat till mig och E och sen gå på fest! Sova? Vila? Jag? Näääääeeeeeeeee.......

Läste att en av Sveriges största bloggare färgmatchar sitt nagellack med sin R8a. 
Här ser ni att jag matchar det med mina mjukiskläder....hö hö, och även med vädret imorse! 

Längtar efter min familj väldigt mycket nu, efter grillning i Haga och bubbel hos brorsan. 
Häromdagen tog Bruce Springsteen upp sina släktingar på scenen och drog av en liten pre-show innan konserten med den här fina låten. Kanske min favoritlåt med honom.

  -   

Inga kommentarer: