torsdag 17 maj 2012

Happy times!

Kusin Malin fyllde 16 i veckan. Herregud vad åren går, hur gammal är jag egentligen? ;) 
Och om några veckor tar Matte studenten. Det känns sjukt, när blev ni vuxna? 
Mina älskade kusiner som jag saknar så himla mycket men alltid kan komma hem och krama på :) Ni är glädjespridare och tur att vi ses snart <3

Det är extra intensiva veckor nu och jag gillar det! Det gäller bara att ha koll på saker och ting för att det inte ska kaosa i huvudet. Jobbet är kul och jag tar mig tid att hinna pausa små stunder här och där, då orkar jag allt jag vill. Är glad för att jag har människor runt omkring mig som får mig att välja dessa stunder då jag samlar på mig extra superkrafter :) 
Johanna kom hem i måndags efter 10 dagar i Norge och det är alltid lika härligt när hon kommer och vi myser i soffan med te och pratar om livet. Vilken vändning det tagit för henne och så stark hon är trots att hon har ett ex som fortfarande inte låter henne gå vidare. Jag vet att hon kommit så långt och jag påminner henne så ofta jag kan...

I morgon åker vi 7 tjejer till Norrtälje för en sån där helg som jag kommer tänka tillbaka på när jag är gammal eller om jag hamnar ensam på en öde ö någon gång. Kvalitetstid med mina bästa. Underbart!

Igår kväll var jag på Vita festen för första gången, Lasse Svenssons påhitt då stan firar in våren och alla 50-taggare får röja mest...
Det var en skön känsla med ett par hundra människor klädda i vitt, men jag är glad att jag fastnade vid ett bord där jämförelsediskussionerna handlade om fjällvandring och vi mätte prestationer på fjället och ingen annanstans :) tack för en trevlig fest alla inblandade! Blacknuss på scenen och jävlar va grym tjejen som sjöng var!

Jag, Johan och Thompen sänkte medelåldern lite och Thompen var inte så slirig som han ser ut :)
 Johan hade hittat en tisha med citat från Uppsala universitet. Coolish!


"Welcome to St Tropez" ungefär :)

Nu har jag strax jobbat klart för idag och ska dra och träna med Åre-tjejerna! Om en vecka drar vi och kör skiten ur oss på WorkoutÅre och det kommer bli grymt! Jag behöver fjälluft, stugmys och motion!
Om exakt två månader bor jag och Fia i ett hus i södra Frankrike och surfar varje dag, den tanken gör så det pirrar i hela kroppen för jag har inte riktigt förstått det än... 
Jag ska få uppfylla en dröm jag haft länge!!!

Och i kväll ska jag på date med världens finaste kille, det är också som en dröm <3


Glad Chris och jag njuter av att få ha det som jag har det :)

Inga kommentarer: