tisdag 7 april 2009

Åre!!!

Nu är jag i Åre och det är så mysigt, vilken lyx med fjällen två helger i rad! Fjällstuga är överlägset! Jag och Anders tog bilen från Sundsvall och mötte upp Erik och Johan som åkt från Uppsala. Nu har vi suttit och kollat på tv och druckit en öl och konstaterat att det här ska vi göra oftare. :) Imorgon blir det backen med brädan och förhoppningsvis bra väder. Idag har det varit piss på alla sätt och vis. Mamma mår jättedåligt och det gör så ont i mig att se henne lida, när ska eländet ta slut undrar man ju. Snälla håll alla era tummar för att hon ska kunna vända trenden och bli starkare innan det är dags för op! Älskade mamma, du kämpar så och vi med dig! Det känns konstigt att åka ifrån familjen nu men det är bara för tre dagar och det känns skönt att jag får påsken hemma. På vägen upp hit åt vi middag på ett ställe i Bräcke som dränkte pastan i salt och vitlök. Vi försökte döda smaken och stanken med godis och tuggummi hela vägen sen men det var omöjligt. Tur att ingen annan ska sova i vårt rum och tur att mina vänner inte bryr sig. Blä.
Fjällen, mina vänner, fjällen is the place to be! PS. Ni ska få se VAD området här heter, det är som a match made in heaven för mig :)

1 kommentar:

Fia sa...

Kerra för faaan...den där Johan såg fräsh ut!?