torsdag 16 april 2009

Nöjd & Glad

Den här kvällen kommer jag bära med mig LÄNGE! Eventet gick riktigt bra och jag tror att de flesta deltagarna gick därifrån med en ny idé, ett telefonnummer, visitkort, dröm, möjlighet eller i allafall en stor portion inspiration. Vi klarade vårt mål och har fått en massa positiv respons vilket känns jättekul! Vi har verkligen kämpat för den här kvällen allihopa. För min egen del blev det en stund på scenen som jag ser som en stor chans att få träna på att prata inför folk (mkt bra tillfälle) och sedan minglade jag bland mkt trevligt folk och fick ta emot mycket beröm för vårt projekt. Roligt och lärorikt! Tack till mina fina vänner som var där och stöttade mig och förhoppningsvis var nöjda med kvällen, jag uppskattar verkligen att ni tog er tid att komma, det betyder massor för mig ska ni veta: Fia - Jossan - Lotta - Maria - Christoffer - Martin S - Erik & Kamila - Martin B Nu ska jag stupa i säng efter 10 veckors roligt slit med det här projektet. Imorgon ska vi fira hela dagen och natten tillsammans med andra halvan av teamet. Jag är så stolt och det tänker jag vara LÄNGE! PS. Om jag visste att jag inte kunde misslyckas (med tanke på bilden ovan) skulle jag ägna min sommar 2009 åt att utveckla en affärsidé som sedan blir mitt första företag..... Men nu ser det ut att bli bankjobb så fundera får jag göra på fritiden. Igår fick jag en liten idé.... :)

3 kommentarer:

Fia sa...

TACK själv älskling!!!

Du är B Ä S T!!

Josie1 sa...

Va kul att det blev så lyckat!! Ha det så kul ikväll och NJUT

Stora kramar

Josefin sa...

Tack själv min fina fina vän! Jag blev så otroligt stolt över dig när du stod på scenen och pratade!

Jag tror verkligen att du har hittat din grej och hoppas jag får samarbeta med dig framöver... ;)

Puss å kram!