söndag 12 april 2009

Solen i ögonen...

Sitter på altanen och njuter med mamma och lillebror! Underbart! Freddie skulle åkt bräda men backen stänger tidigt så vi funderar på vad vi ska hitta på i eftermiddag...en hundpromenad eller kanske träning med Jocke och Per. Skulle jag verkligen behöva, det har varit en lite för god påsk känner jag... Igår var det dåligt väder så vi gjorde ingen uteaktivitet på dagen förutom en sväng på stan med Freddie och Nina. Trevligt att umgås med syskonen flera dagar i rad, det händer inte så ofta. Sen fixade vi påskmiddag här hemma och det var som vanligt hur gott som helst. Räkor, lax, sill och snaps och sen Pers goda påsklamm med potatisgratäng. Mamma kämpar med maten och om hon bara kunde slippa smärtan skulle hon kunna äta normalt. Lider verkligen med henne :( Emmi kom och hämtade mig och Fia och vi åkte ner till Tillan på stan. Där var det 11 brudar, syrran kom också ner, som surrade och drack vin. Trevligt! Sen bar det av till Oscar som inte var nån höjdare denna lördag, men det var så roligt att träffa alla tjejerna. Anders hängde också med på ett hörn, mest städad av alla! Elin, förstår att du ser fram emot USA, jag önskar jag kunde hänga på och dejta en NBA spelare på bröllopet, hehe! När vi var trötta inatt kom snälla Kalle och hämtade och skjutsade hem oss alla, Fias söta lillebror som inte är så liten längre. Jag kom dock inte in här hemma för jag hade ingen nyckel så jag väntade på syster som kom med taxi en stund efter.. som hon lyckades pruta ner till 20kr, haha! Som tur var hade jag ett trevligt nattsamtal under tiden jag väntade, det är bra med folk som inte sover när man vill snacka lite. Nu kom bror Jocke så nu ska jag vara lite social....

Inga kommentarer: