fredag 10 april 2009

Mobilkamera med i Åre - check!

Det här vaknade jag av i tisdags när jag slog upp mina blå i Åre. Fjällen från sin bästa sida!
Vi gav oss ut i backen och valet av lunchställe blev enkelt - gulaschsoppa på Bustamons fjällstation i strålande väder! Mina grymma Årepolare - Erik, Johan och Anders!
En glad och törstig Chris!
Anders, hans renmacka och min gulaschsoppa som smakar ljuvligt, är ni i Åre så åk hit och luncha!
En av mina favvobackar i Åre är Stendalsbacken, natursnö är fint det!
Coola skidsnubbar!
After Ski på Fjällgården satt fint efter en dag i backen. SOL SOL SOL!
Stekiga svenskar
Järn & Bira beställdes in x antal ggr!
Tycker att det är ganska passande adresser i Åre som sagt, som gjort för mig :)
Här är en liten stuga som jag funderar på att lägga ett bud på... Eller ragga upp ägaren kanske!?
Jag och Erik tog en promenad upp till nya lyxhotellet Copperhill längst upp i Björnen. Inget för mig, i fjällen passar inte sån här lyx den passar i USA. Toaletterna såg ut såhär...
...och här var loungen där vi tog en latte och såg allmänt bondiga ut bland ryssar och norrbaggar!
After Ski Dag 2, samma ställe men inomhus eftersom vädret inte var lika bra. PINK HINK hette bandet och dom var riktigt bra!
Hemma fortsatte festen med fejkjäger som Anders bjöd på...
Mina tre beskyddare denna resa... 1. Erik
2. Johan
3. Anders
Här bodde vi fast på undervåningen!
Såhär såg Åre ut när vi lämnade det igår kväll... I ♥!!!
Idag har jag haft en underbar dag i soliga Sundsvall, den berättar jag mer om imorgon för nu måste jag sussa! GLAD PÅSK till alla mina vänner, hoppas ni har det bra!

2 kommentarer:

eMMa sa...

GLAD PÅSK gumman!!! Du ser ut att ha det underbart, njut för mig med!! :) puss o kram!!!

Anders sa...

Skönt att jag inte kan se normal ut på ett kort men tack för senast iaf!