onsdag 14 april 2010

Don't worry...

Solen skiner, snön är borta, folk ute på gatorna, solbrillor på, glass i handen och jag har
en massa roligt framför mig i vår!
Ändå har jag inte haft alltför mycket energi senaste veckan, sovit dåligt (för att vara mig) och funderat en massa. Gillar inte alltid att vara tjej kan jag säga.
Då är jag glad att jag har många vänner som påminner mig om allt fantastiskt i livet och var jag bör lägga fokus...
Lottie och jag fick ett roligt besked idag och jag älskar att ha rätt :)
Bockar härmed av ett av mina viktiga mål med våren 2010. NÖJD OCH GLAD!
 Det händer mycket, det svänger mycket och jag känner mycket!
Nu ska jag lita på den berömda MAGkänslan som så många gånger visat sig vara allra bäst. Kompromissa inte med den eller dig själv.
Innerst inne vet man ALLTID, inte sant?!

1 kommentar:

Zarah-Lou sa...

Jösses! Du måste ha bloggvärldens mest underbaraste header! :D